Direktlänk till inlägg 11 april 2015

One night stand

Av 24snart25 - 11 april 2015 22:46

Det ligger något smutsigt över begreppet one night stand. För mig var det aldrig något smutsigt. Även om jag bara får uppleva det en gång i mitt liv så måste jag säga att den gången var helt fantastisk.

Jag besökte en vän på annan ort över helgen. Vi hade beslutat oss för att gå ut sista kvällen och jag hade gäspat mig igenom en halvtråkig förfest. Jag hade väl inga direkta förväntningar på kvällen i övrigt och kände väl någonstans att kvällen var dödsdömd redan innan den startat. Vi rörde oss ner mot krogen ganska sent. Jag var inte speciellt påverkad men har tagit lärdom av att bra musik kan göra sitt. Han stod vid baren. Vi hade hängt på samma förfest, tillochmed skakat hand tidigare under dagen. Och jag vet inte om det handlade om uttråkan eller begär från min sida. Men plötsligt visste jag bara att det var honom jag ville ha. Vi pratade snabbt vid baren. Utbytte endast några meningar. Talade nära för att överrösta musiken. Första kyssen var fantastisk och självklar. Och snart var vi påväg till min vän. Vi pratade mycket. Antar att det mjukar upp en så pass oimpulsiv person som jag. Också kysstes vi. Massor. Hans mustasch kittlade mot min överläpp och hans bruna ögon var fantastiska. Vi hann aldrig slutföra det vi höll på med. Men det lilla som var, var fantastiskt. Och att sedan få sova på hans arm och omges av mjuka pussar hela natten - det påminde mig om vad jag vill ha.

För mig var det inget smutsigt. Det väckte bara en gnista av liv inom mig.

En gnista som tidigare män släckt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 24snart25 - 18 april 2015 09:06

Vi möttes på en förfest. Om jag ska vara ärlig så minns jag inte allt för stora delar av kvällen. Och han var väl en av delarna som föll bort. Så när jag fick sms och vänförfrågan på fb samtidigt på natten så dröjde det ett tag innan jag förstod vem ...

Av 24snart25 - 12 april 2015 19:25

Vi träffades på midsommarafton. Jag tror jag föll lite för honom mest för att han inte var sådär på som män som vet vad de vill ha brukar vara. Han var mer försiktig. Mjuk. Långsam. Och jag tror det var vad jag behövde just då. Jag var trött på dem s...

Av 24snart25 - 12 april 2015 11:10

Jag festade på annan ort över en helg. Sista kvällen var jag nykter för att kunna köra hem dagen efter. Min vän hade efter tre kvällars sökande funnit ragg. En odräglig och full man som sluddrade något om att han ville ha trekant. Att jag kunde få va...

Av 24snart25 - 12 april 2015 10:54

Vi var på samma fest. Jag visste sedan innan att du var intresserad. Du hade sagt till en gemensam bekant att du var glad för att jag skulle vara där. Och det gjorde mig upprymd och pirrig. Att just Du visade intresse. Morgonen efter låg vi bredv...

Av 24snart25 - 12 april 2015 10:22

Han är förbjuden frukt och kanske är det en av delarna som gör helheten intressant. Vi har träffats några gånger efter den där magiska kvällen på trappen där vi delade på en cider medan månen lyste ovanför våra huvuden. Den där kvällen då vi kysstes ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards