Direktlänk till inlägg 12 april 2015

Handmassage

Av 24snart25 - 12 april 2015 19:25

Vi träffades på midsommarafton. Jag tror jag föll lite för honom mest för att han inte var sådär på som män som vet vad de vill ha brukar vara. Han var mer försiktig. Mjuk. Långsam. Och jag tror det var vad jag behövde just då. Jag var trött på dem som rusade in i mitt liv för att rusa ut lika fort. Det här var en kille som menade allvar.

Vi skrev ett tag. Pratade i telefonen. Allt var okej tills det var dags för den där första dejten. Hemma hos mig.

Jag hade nog lite sett framemot att han skulle komma. Tyckte att telefonsamtalet vi hade kvällen innan hade flutit på bra. Vi hade lite samma typ av humor. Också var han händig och självständig. Några av de förmågor jag attraheras av hos män.

Men i min soffa försvann det där självständiga. Plötsligt frågade han om lov för att få flytta närmare mig i soffan. Han frågade om lov ifall han fick ge mig någon typ av märklig handmassage. Det kändes som han satt och knådade mina handflator i timmar. Detta under tystnad. Och sen dog egentligen alla typer av stackars känslor i mig för honom. Jag gömde mina händer under filten resten av kvällen.

För även om jag inte söker män som rusar in i mitt liv och stökar till så vill jag åtminstone träffa någon som tar egna initiativ. Och får något att hända. Och att då ta initiativet till en märklig handmassage. Jag vet inte. Det kanske funkar på andra. Men inte på mig.

När han kom hem tackade han för en trevlig kväll via sms. Och jag satt återigen med någons hjärta i min hand, med två alternativ. Att krossa det hårt eller att krossa det mjukt.

Vi har mötts via bekanta även efter detta. Och jag har via omvägar fått höra att jag fortfarande är hans absoluta drömkvinna.

Och det är ju fint.

På sitt sätt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 24snart25 - 18 april 2015 09:06

Vi möttes på en förfest. Om jag ska vara ärlig så minns jag inte allt för stora delar av kvällen. Och han var väl en av delarna som föll bort. Så när jag fick sms och vänförfrågan på fb samtidigt på natten så dröjde det ett tag innan jag förstod vem ...

Av 24snart25 - 12 april 2015 11:10

Jag festade på annan ort över en helg. Sista kvällen var jag nykter för att kunna köra hem dagen efter. Min vän hade efter tre kvällars sökande funnit ragg. En odräglig och full man som sluddrade något om att han ville ha trekant. Att jag kunde få va...

Av 24snart25 - 12 april 2015 10:54

Vi var på samma fest. Jag visste sedan innan att du var intresserad. Du hade sagt till en gemensam bekant att du var glad för att jag skulle vara där. Och det gjorde mig upprymd och pirrig. Att just Du visade intresse. Morgonen efter låg vi bredv...

Av 24snart25 - 12 april 2015 10:22

Han är förbjuden frukt och kanske är det en av delarna som gör helheten intressant. Vi har träffats några gånger efter den där magiska kvällen på trappen där vi delade på en cider medan månen lyste ovanför våra huvuden. Den där kvällen då vi kysstes ...

Av 24snart25 - 12 april 2015 10:06

Jag skojade en del med mina vänner när jag blev singel. Skrattade åt det faktum att killar som hållit sig i bakgrunden de senaste åren plötsligt klev fram och visade sig vara uppenbart intresserade. Det var som att djungeltrumman spelat och plötsligt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards